Trendy v řízení obchodních strategií v praxi podniku – Bc. Lolita Matkava
Bc. Lolita Matkava
Bachelor's thesis
Trendy v řízení obchodních strategií v praxi podniku
Trends in business management strategies in practice
Abstract:
Abstrakt Obchodní strategie ve společnosti je základním pilířem úspěšného fungování podniku. Důležitost a aktuálnost tématu spočívá v dnešním rychle se měnícím světě. Cílem této bakalářské práce je vytvořit doporučení týkající se trendů pro zvolenou společnost ZOOT a. s. v rámci její obchodní strategie. K dosažení stanoveného cíle je využita metoda komplexní vnější a vnitřní analýzy prostředí společnosti …moreAbstract:
Abstract Business strategy in the company is the basic pillar of successful business operation. The importance and timeliness of the topic lies in today's rapidly changing world. The aim of this bachelor thesis is to make recommendations on the trends for the selected ZOOT company as a part of its business strategy. To achieve this goal, the method of complex external and internal analysis of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aqz8w/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Patricia Jakešová
- Reader: JUDr. Josef Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Krajské volby v ČR optikou konceptu druhořadých voleb a personalizace volby
Radovan Brtník -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Systém vytváření záloh ozbrojených sil České republiky pro potřeby mobilizace a jeho udržitelnost
Josef Pozdílek