Katarína Valentová

Diplomová práce

Direct Marketing of the Selected Company

Direct Marketing of the Selected Company
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je zostaviť marketingovú stratégiu pre korporátnych klientov X-BIONIC HOTELA v Šamoríne, ktorý je súčasťou x-bionic sphere rezortu. Teoretická časť sa venuje základným marketingovým pojmom súvisiacich s problematikou priameho marketingu. Praktická časť sa sústredí na x-bionic sphere resort ako celok, X-BIONIC HOTEL a business-to-business segment X-BIONIC HOTELA. Následne je …více
Abstract:
The aim of the study is to prepare a marketing strategy with the main focus on the corporate clients in X-BIONIC HOTEL, Šamorín as a part of the x-bionic sphere resort. The theoretical part explains the basic marketing terms connected with the problematic of direct marketing. The practical part focuses on x-bionic sphere resort as a whole, X-BIONIC HOTEL and business-to-business segment in X-BIONIC …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní