Direct Marketing of the Selected Company – Katarína Valentová
Katarína Valentová
Diplomová práce
Direct Marketing of the Selected Company
Direct Marketing of the Selected Company
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je zostaviť marketingovú stratégiu pre korporátnych klientov X-BIONIC HOTELA v Šamoríne, ktorý je súčasťou x-bionic sphere rezortu. Teoretická časť sa venuje základným marketingovým pojmom súvisiacich s problematikou priameho marketingu. Praktická časť sa sústredí na x-bionic sphere resort ako celok, X-BIONIC HOTEL a business-to-business segment X-BIONIC HOTELA. Následne je …víceAbstract:
The aim of the study is to prepare a marketing strategy with the main focus on the corporate clients in X-BIONIC HOTEL, Šamorín as a part of the x-bionic sphere resort. The theoretical part explains the basic marketing terms connected with the problematic of direct marketing. The practical part focuses on x-bionic sphere resort as a whole, X-BIONIC HOTEL and business-to-business segment in X-BIONIC …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hg82i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2019
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Financial Report Analysis for a Hotel Business in Nigeria. Case Study: Ikeja Hotel PLC.
Emmanuel Nnabuife Okocha -
Environment of the Hotel Industry in Ghana and its Implications to Hotel strategies
Agnes Akoto Okoe