Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti – Ing. Michala Kislerová
Ing. Michala Kislerová
Bakalářská práce
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Manual for the Creation of a Legally Advertising Aimed at Children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou regulace reklamy zaměřené na děti a reklamy, v níž jsou děti aktéry. První část je zaměřena na definování pojmů reklama a dítě v souvislosti se zákonnou a etickou regulací. Druhá část je zaměřena na dítě jakožto adresáta reklamy a třetí část se zabývá případy, kdy děti v reklamě účinkují. Spolu s právními aspekty je práce zaměřena okrajově i na aspekty psychologické …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of regulation of advertising aimed at children and advertising in which children are actors. The first part is focused on defining the terms advertising and child in connection with legal and ethical regulation. The second part is focused on the child as the recipient of the advertisement and the third part deals with cases where children appear in advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iwylh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2021
- Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Obchodněprávní studia
Práce na příbuzné téma
-
Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže
Kamila Schwarzová -
Snahy o regulaci lobbingu v České republice mezi pluralismem a neokorporativismem
Stanislav TESAŘÍK -
Druhy akcií v zákoně o korporacích
Miroslav Vodák -
Dopady novely zákona o bankách do bankovní praxe
Veronika Tauchenová -
Korekční prvky daně z příjmů fyzických osob v kontextu nového zákona o daních z příjmů
Tereza Křížová -
Pojem veřejnost dle ustanovení § 98 odst. 1 Zákona o Investičních společnostech a investičních fondech - interpretace a význam pro odvětví kolektivního investování
Václav Gál -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Úloha reklamy a jej niktoré etické problémy v podnikaní
Helena Majirošová