Nákupní marketingová strategie Happy Day Concept – Klára Valentová
Klára Valentová
Bakalářská práce
Nákupní marketingová strategie Happy Day Concept
Purchase marketing strategy of Happy Day Concept
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupní marketingovou strategií pro konkrétní podnik. Cílem práce je vytvořit tuto strategii maloobchodním prodejnám Happy Day Concept. Teoretická část má za úkol představit poznatky z oblasti nákupu, marketingu a tvorby strategického dokumentu. V praktické části jsou charakterizovány prodejny Happy Day Concept, vytvořena situační analýza aktuálního stavu nákupu, shrnuty …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with purchase marketing strategy for the specific company. The aim of the thesis is to create this strategy for Happy Day Concept retail shops. The theoretical part has the task to introduce information about a purchase, marketing and a creation of a strategic document. In the practical part there are shops Happy Day Concept characterized, described the situational analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Marek Vinš
- Oponent: Michal Mervart
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32015
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.
Lenka Havrdová -
Marketingový mix zvolené značky
Dominika Martincová -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník -
Komunikační mix
Barbora Sýkorová -
MARKETINGOVÝ MIX FIRMY S AKCENTEM NA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Andrea PLICHTOVÁ -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy