Klára Valentová

Bachelor's thesis

Nákupní marketingová strategie Happy Day Concept

Purchase marketing strategy of Happy Day Concept
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nákupní marketingovou strategií pro konkrétní podnik. Cílem práce je vytvořit tuto strategii maloobchodním prodejnám Happy Day Concept. Teoretická část má za úkol představit poznatky z oblasti nákupu, marketingu a tvorby strategického dokumentu. V praktické části jsou charakterizovány prodejny Happy Day Concept, vytvořena situační analýza aktuálního stavu nákupu, shrnuty …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with purchase marketing strategy for the specific company. The aim of the thesis is to create this strategy for Happy Day Concept retail shops. The theoretical part has the task to introduce information about a purchase, marketing and a creation of a strategic document. In the practical part there are shops Happy Day Concept characterized, described the situational analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: Marek Vinš
  • Reader: Michal Mervart

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32015

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management