Nákupní marketingová strategie Happy Day Concept – Klára Valentová
Klára Valentová
Bachelor's thesis
Nákupní marketingová strategie Happy Day Concept
Purchase marketing strategy of Happy Day Concept
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nákupní marketingovou strategií pro konkrétní podnik. Cílem práce je vytvořit tuto strategii maloobchodním prodejnám Happy Day Concept. Teoretická část má za úkol představit poznatky z oblasti nákupu, marketingu a tvorby strategického dokumentu. V praktické části jsou charakterizovány prodejny Happy Day Concept, vytvořena situační analýza aktuálního stavu nákupu, shrnuty …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with purchase marketing strategy for the specific company. The aim of the thesis is to create this strategy for Happy Day Concept retail shops. The theoretical part has the task to introduce information about a purchase, marketing and a creation of a strategic document. In the practical part there are shops Happy Day Concept characterized, described the situational analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32015
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: Marek Vinš
- Reader: Michal Mervart
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32015
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.
Lenka Havrdová -
Marketingový mix zvolené značky
Dominika Martincová -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník -
Komunikační mix
Barbora Sýkorová -
MARKETINGOVÝ MIX FIRMY S AKCENTEM NA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Andrea PLICHTOVÁ -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy