Možnosti využití marketingových nástrojů pro Jihomoravský Krajský fotbalový svaz – Bc. Petr Štípský
Bc. Petr Štípský
Bakalářská práce
Možnosti využití marketingových nástrojů pro Jihomoravský Krajský fotbalový svaz
Possibilities of using marketing tools for the Regional Association of South Moravia
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů, které používá Jihomoravský krajský fotbalový svaz. Po analýze vyšlo najevo, že využívá marketingové nástroje neefektivně a je zde možnost pro zlepšení.Proto byla navrhnuta řešení, která by mohla současnou situaci zlepšit.Abstract:
Bachelor thesis analyzes the marketing tools that is used by Regional Football Association of South Moravia. After analyzing the situation it has been discovered that marketing tools are used inefficiently and there are possibilites for improvement. Therefore there has been suggested solutions for improvement of current situation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/awogo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova a sport
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy