Možnosti využití marketingových nástrojů pro Jihomoravský Krajský fotbalový svaz – Bc. Petr Štípský
Bc. Petr Štípský
Bachelor's thesis
Možnosti využití marketingových nástrojů pro Jihomoravský Krajský fotbalový svaz
Possibilities of using marketing tools for the Regional Association of South Moravia
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů, které používá Jihomoravský krajský fotbalový svaz. Po analýze vyšlo najevo, že využívá marketingové nástroje neefektivně a je zde možnost pro zlepšení.Proto byla navrhnuta řešení, která by mohla současnou situaci zlepšit.Abstract:
Bachelor thesis analyzes the marketing tools that is used by Regional Football Association of South Moravia. After analyzing the situation it has been discovered that marketing tools are used inefficiently and there are possibilites for improvement. Therefore there has been suggested solutions for improvement of current situation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/awogo/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2017
- Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTÍPSKÝ, Petr. \textit{Možnosti využití marketingových nástrojů pro Jihomoravský Krajský fotbalový svaz}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Sports Studies. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ojv4ls/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Physical Education and Sport
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy