Bc. Petr Štípský

Bachelor's thesis

Možnosti využití marketingových nástrojů pro Jihomoravský Krajský fotbalový svaz

Possibilities of using marketing tools for the Regional Association of South Moravia
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů, které používá Jihomoravský krajský fotbalový svaz. Po analýze vyšlo najevo, že využívá marketingové nástroje neefektivně a je zde možnost pro zlepšení.Proto byla navrhnuta řešení, která by mohla současnou situaci zlepšit.
Abstract:
Bachelor thesis analyzes the marketing tools that is used by Regional Football Association of South Moravia. After analyzing the situation it has been discovered that marketing tools are used inefficiently and there are possibilites for improvement. Therefore there has been suggested solutions for improvement of current situation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 2. 2017
  • Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií