Bc. Petr Štípský

Bakalářská práce

Možnosti využití marketingových nástrojů pro Jihomoravský Krajský fotbalový svaz

Possibilities of using marketing tools for the Regional Association of South Moravia
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů, které používá Jihomoravský krajský fotbalový svaz. Po analýze vyšlo najevo, že využívá marketingové nástroje neefektivně a je zde možnost pro zlepšení.Proto byla navrhnuta řešení, která by mohla současnou situaci zlepšit.
Abstract:
Bachelor thesis analyzes the marketing tools that is used by Regional Football Association of South Moravia. After analyzing the situation it has been discovered that marketing tools are used inefficiently and there are possibilites for improvement. Therefore there has been suggested solutions for improvement of current situation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií