Profesní problémy začínajících učitelů na středních školách – Petra FRASUNKOVÁ
Petra FRASUNKOVÁ
Diplomová práce
Profesní problémy začínajících učitelů na středních školách
Professional problems of beginning teachers in high schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá profesními problémy začínajících učitelů na středních školách. Cílem práce je identifikovat tyto problémy. V teoretické části práce se autorka věnuje profilu učitele, popisuje jeho profesi, profesní vývoj a profesní kompetence. Definuje začínajícího učitele a učitele na střední škole. V druhé kapitole, teoretické části, je pozornost věnovaná problémům začínajících učitelů …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the professional problems of beginning teachers in high schools. The aim of this work is to identify these problems. In the theoretical part, the author deals with the profile of the teacher, describes his profession, professional development, and professional competence. It defines a novice teacher and a high school teacher. In the second chapter, the theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRASUNKOVÁ, Petra. Profesní problémy začínajících učitelů na středních školách. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství základů společenských věd pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Kariérní volba spojená s volbou střední školy a následná adaptace žáků na střední škole v době přeplněných kapacit středních škol
Anna Stratilová -
Zátěž z pohledu učitelů střední školy ve školním roce 2021-2022
Klára Mokrá -
Začínající učitel střední odborné školy z pohledu zkušených učitelů.
Lucie ANDÓDY -
Kompetence mentora odborných praxí sociální práce z pohledu studentů
Marcela Kuviková -
Kompetence headhunterů v kontextu aktuální doby
Kateřina Klímová -
Dětský folklórní soubor a kompetence k jeho vedení
Radka Chvalinová