Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků – Ondřej HAVLÍČEK
Ondřej HAVLÍČEK
Bachelor's thesis
Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků
Career sites as an employee recruitment tool
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou využívání kariérních stránek podniku jako nástroje získávání pracovníků ve zvoleném segmentu v České republice. Cílem práce je zhodnotit kariérní stránky vybraných společností a následně navrhnout případná doporučení, která by měla přispět ke zlepšení využívaní nástroje kariérních stránek k získávání pracovníků. V teoretické části jsou na základě literární rešerše …viacAbstract:
This bachelor thesis analyzes the use of career sites as an employee recruitment tool in the selected segment in the Czech Republic. The aim of the thesis is to evaluate the career aspects of selected companies and then to recommend steps that should contribute to improving the use of the career site tool to recruit employees. The theoretical part defines the basic concepts of external personnel marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PaedDr. Dana Egerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLÍČEK, Ondřej. Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing v mezinárodní společnosti Erwin Quarder CZ s.r.o.
Klára Šutorková -
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Personální marketing ve vybraném podniku
Gabriela Němcová -
Personální marketing
Erika Konrádová -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Lenka Klímová -
Personální marketing jako nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Vít Růžička -
Personální marketing a jeho využití ve vybraném podniku
Jaroslav Mašek -
Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků
Patrik GÁL