Vnímání reklamního sdělení u zvolených cílových skupin – Tereza Šulcová
Tereza Šulcová
Bachelor's thesis
Vnímání reklamního sdělení u zvolených cílových skupin
Perception of the Advertising for the Selected Target Group
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma Vnímání reklamního sdělení u zvolených cílových skupin bylo určit, jak daná cílová skupina vnímá určité reklamní sdělení. Pro účely této práce byly zvoleni děti ve věkové kategorii 8-12 let, jakožto cílová skupina. Daný cíl byl realizován na základě kvalitativního výzkumu prostřednictvím dotazování s užitím nástroje dotazník. Pro vyhodnocení získaných informací sloužily …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is on Perception of the Advertising for the Selected Target group was determined how the selected target group perceive certain advertising. For the purpose of this thesis was chosed children in the age group 8-12 years. This goal was realised on the basis of qualitative research through interviews and using tool of questionnaires. To evaluate the information obtained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šulcová, Tereza. Vnímání reklamního sdělení u zvolených cílových skupin. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
Kateřina Pěničková -
Vnímání a vliv reklamy na poslechovost podcastů
Adéla Schmidlová -
Vnímání reklamy na Instagramu z pohledu uživatele
Lukáš Lepič -
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
Lucie Komínková -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Darya Sarycheva -
Negativní dopady reklamy
Dominika Martinovská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights