Marketingová stratégia internetovej vzdelávacej agentúry Engeto, s. r. o. – Denis Bajla
Denis Bajla
Bakalářská práce
Marketingová stratégia internetovej vzdelávacej agentúry Engeto, s. r. o.
Marketingová strategie internetové vzdělávací agentury Engeto, s. r. o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pomocí internetových nástrojů s ohledem na cílovou skupinu vzdělávací agentury Engeto, s.r.o., s cílem zvýšit povědomí u potenciálních zákazníků. Na základě analýz vnějšího a vnitřního prostředí byla provedena SWOT analýza společnosti, kde byly rozepsány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby společnosti. Jako nejvýhodnější byla zvolena …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with proposal of marketing strategy using internet marketing tools with regard to target group of education agency Engeto, s.r.o. and with purpose of increasing awareness about agency by potential customers. Based on the analysis of external and internal environment there was made SWOT analysis of agency and were described strengths, weaknesses, opportunities and threats related …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom marketingovej stratégie pomocou internetových nástrojov s ohľadom na cieľovú skupinu vzdelávacej agentúry Engeto, s.r.o., s cieľom zvýšiť povedomie u potenciálnych zákazníkov. Na základe analýz vonkajšieho a vnútorného prostredia bola vykonaná SWOT analýza spoločnosti, kde boli rozpísané silné a slabé stránky, príležitosti a hrozby spoločnosti. Ako najvýhodnejšia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Haluza, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva