Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny – Žaneta Stránská
Žaneta Stránská
Bakalářská práce
Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny
Perception of Brand Zlin Design Week of the Selected Target Group
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny" je analýza četnosti a struktury partnerů festivalu napříč všemi uskutečněnými ročníky a výzkum vnímání festivalu, jakožto značky, ze strany aktuálních partnerů z hlediska přínosu. Kromě základního vymezení pojmů se teoretická část věnuje marketingovému výzkumu a metodice, kde jsou stanoveny metody výzkumu, výzkumné …víceAbstract:
Object of the bachelor's thesis "Perception of the Zlin Design Week brand in the selected target group" is to analyse the frequency and structure of festival partners over the years and research into the perception of the festival as a brand by current partners in terms of benefits. In addition to the basic definition of terms, the theoretical part is devoted to marketing research and methodology, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stránská, Žaneta. Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání a hodnocení značky konkrétní instituce
Jan Křivka -
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
Daniela Stehlíčková -
Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy
Radim Šidlovský -
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Jolana Rozmahelová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
Kateřina Švábíková -
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
Martin Henčl -
Aktuální vnímání značky Škoda zákazníky z ČR
Nikol Jílková