Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny – Žaneta Stránská
Žaneta Stránská
Bachelor's thesis
Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny
Perception of Brand Zlin Design Week of the Selected Target Group
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny" je analýza četnosti a struktury partnerů festivalu napříč všemi uskutečněnými ročníky a výzkum vnímání festivalu, jakožto značky, ze strany aktuálních partnerů z hlediska přínosu. Kromě základního vymezení pojmů se teoretická část věnuje marketingovému výzkumu a metodice, kde jsou stanoveny metody výzkumu, výzkumné …moreAbstract:
Object of the bachelor's thesis "Perception of the Zlin Design Week brand in the selected target group" is to analyse the frequency and structure of festival partners over the years and research into the perception of the festival as a brand by current partners in terms of benefits. In addition to the basic definition of terms, the theoretical part is devoted to marketing research and methodology, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRÁNSKÁ, Žaneta. \textit{Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ok6r2e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Stránská, Žaneta. Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vnímání a hodnocení značky konkrétní instituce
Jan Křivka -
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
Daniela Stehlíčková -
Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy
Radim Šidlovský -
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
Jolana Rozmahelová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
Kateřina Švábíková -
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
Martin Henčl -
Aktuální vnímání značky Škoda zákazníky z ČR
Nikol Jílková