Efektívna marketingová komunikácia v bankovej činnosti – Diána Kecskés
Diána Kecskés
Bakalářská práce
Efektívna marketingová komunikácia v bankovej činnosti
Banking Risk at currency financing for small and middle enterprises in Hungary
Abstract:
The aim of writing of this dissertation is to survey the communicational equipment of the banks and the neccessary theoritical background and practical solutions. Progressing ahead in this dissertation we can find the answer, how the banks create their strategies in our world speeding up around us to reach their messages to the member of our society. The choice of my topic was inspired by my interest …víceAbstract:
Cieľom mojej práce je preskúmanie komunikačných prostriedkov bánk, nato potrebného teoretického pozadia a praktických riešení. Ako bude čitateľ postupovať mojou prácou, dostane odpoveď nato, že v našom dnešnom zrýchlenom svete akým spôsobom banky vytvárajú svoju stratégiu tak, aby sa ich odkaz dostal k členom spoločnosti. Pri zvolení témy mojej diplomovej práce som sa nechala inšpirovať svojím záujmom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/s9pfc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2012
- Vedoucí: Dr. László Simig
- Oponent: Ing. Tomáš Marek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Špecifiká bankového marketingu, vplyv na súčasné podnikanie komerčných bánk
Peter Zalibera