Situační analýza a doporučení pro marketing firmy GAMA HOLDING Praha a.s. – Denisa Válková
Denisa Válková
Bachelor's thesis
Situační analýza a doporučení pro marketing firmy GAMA HOLDING Praha a.s.
The Situation analysis and Recommendations for Marketing of the Company GAMA HOLDING Praha Inc.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Situační analýza a doporučení pro marketing firmy GAMA HOLDING Praha a.s." je vymezení základních pojmů marketingu, marketingového prostředí a marketingového mixu. Cílem práce je analýza prostředí a marketingového mixu reálně existujícího podniku. Dalším dílčím cílem je zjistit, jak firmu vnímají stávající zákazníci, jak jsou spokojeni s nabízenými službami a s kvalitou …moreAbstract:
The theme of this study is entitled "The Situation analysis and Recommendations for Marketing of the Company GAMA HOLDING Praha Inc.", and it aims to define the basic marketing concepts, marketing environment and marketing mix. The goal of this paper is to analyze the environment and marketing mix of an actual existing company. Another goal is to find out how existing customers perceive the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40444
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2014
- Supervisor: Jana Boučková
- Reader: Lukáš Sobíšek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40444
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Finanční analýza společnosti Gama Group a.s.
Daniela Magersteinová -
Finanční analýza společnosti Gama Group a.s.
Daniela Magersteinová -
Analýza energetických produktů společnosti Tesla, Inc.
Jiří Dostál -
CSR as a Marketing Tool for Tesla, Inc.
Ekaterina Ponomareva -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko -
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva