Andrea Němcová
Diplomová práce
Komunikační strategie
Communication strategy
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout možná zlepšení komunikační strategie Českého centra Mnichov, které je jedním ze zahraničních článků příspěvkové organizace Česká centra. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy, jako je marketing a komunikace, přičemž pozornost je věnována na vyzdvihnutí specifik jejich užití v sektoru služeb a v …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to suggest possible improvements for the current communication strategy of Czech Centre Munich -- one of the offshore branches of the government agency Czech Centres. This thesis is divided into two parts -- theoretical and practical. Important terms (such as marketing and communication) are explained in the theoretical part with a focus on their modifications in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45745
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45745
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
La communication marketing des institutions éducatives
Barbora SVOBODOVÁ -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Cultural diplomacy of the Czech Republic in Finland: current state and strategy of its development
Anna Rezvukhina -
Projekt komunikační strategie organizace České centrum Praha
Zuzana NEVORALOVÁ -
Motivace českých módních designérů ke členství v Czech Fashion Council
Ester Hložková -
Analýza komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o.
Linda Říhová -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová -
Employer branding of ŠKODA AUTO in the Czech Republic
Adéla Gruberová