Využití Category Managementu ve vztazích výroba-obchod – Jan Joska
Jan Joska
Diplomová práce
Využití Category Managementu ve vztazích výroba-obchod
Utilization of Category Management in the Supplier-Retailer Relations
Anotace:
Category management (CM) je přístup, ve kterém dodavatel a retailer (obchodník) spolupracují na rozvoji kategorie. Do této strategické spolupráce přináší dodavatel znalost spotřebitele a produktů dané kategorie. Retailer přináší prodejní data. Celá koncepce je založena na řízení kategorií jako strategických obchodních jednotek a doručení maximální hodnoty spotřebiteli v podobě uspokojování jeho potřeb …víceAbstract:
Category management (CM) is an approach of cooperation on category development between supplier and retailer. Supplier brings the knowledge of consumer and products within the category. Retailer brings sell-out data. The whole concept is based on managing categories as strategic business units and delivering maximum value to consumer in form of satisfying his needs. Even though first CM projects in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47040
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Dita Hommerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47040
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Category management ve vybrané obchodní firmě
Andrea PINKASOVÁ -
Business intelligence řešení pro performance management podniku
Jakub Bareš -
Category Management v obchodním řetězci
Martin Fritsch -
Zvýšení efektivity obchodního procesu/Increase the efficiency of the business process
Jakub Hradil -
Obchodní proces v pojišťovně
Jiří Šimáček -
Proces uzatvárania obchodných zmlúv
Zuzana Šmahovská -
Tool for supporting ITIL based on integration of Business Process Management system and MS Sharepoint
Lubomír Dočkal -
Analysis of process data and their social aspects
Martin Kopka