Specifika učitelského sboru v malotřídní a tradiční základní škole pohledem ředitelů. – Lucie Hapalová
Lucie Hapalová
Diplomová práce
Specifika učitelského sboru v malotřídní a tradiční základní škole pohledem ředitelů.
Staff in small class and traditional class size primary school from the viewpoint of school principal.
Anotace:
Předložená diplomová práce je věnována učitelským sborům. Autorka se věnovala jejich charakteristice, ale především zjišťovala specifika učitelských sborů malotřídních a tradičních základních škol. Specifické rysy učitelských sborů popsala díky výzkumu, do kterého byli zapojeni čtyři ředitelé základních škol. Výzkum byl realizován v kvalitativním designu, přičemž kromě názorů ředitelů byly předmětem …víceAbstract:
This thesis is dedicated to the teaching staff. The author was examining their characteristics, specifically teaching staff of small-class schools and traditional elementary schools. Specific aspects of the teaching staff were described in the research in which 4 school principals participated. The research was conducted in qualitative design, however, the study also looked at the opinions of the principals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAPALOVÁ, Lucie. \textit{Specifika učitelského sboru v malotřídní a tradiční základní škole pohledem ředitelů.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/okst2u/.
Jak správně citovat práci
Hapalová, Lucie. Specifika učitelského sboru v malotřídní a tradiční základní škole pohledem ředitelů.. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Děti z lesních mateřských škol na tradiční základní škole z pohledu rodičů a pedagogů
Martina Čejková -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ -
Hudební vzdělávání dětí v tradiční a alternativní základní škole
Blanka Kopečná -
Porovnání způsobu hodnocení na základní škole tradiční a základní škole alternativní waldorfské
Petra NESVADBOVÁ -
Problematika šikany na druhém stupni tradiční základní školy a Zdravé školy
Lucie Černá -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení v Montessori škole a tradiční základní škole
Martina Kramarovičová -
Podmínky výuky matematiky na 1. stupni tradiční základní školy a školy Montessori
Michaela MACHOVÁ -
Adaptace žáků z Waldorfské základní školy na tradiční střední školy
Zuzana Vácziová