Využití platformy YouTube v rámci on-line marketingové komunikace společnosti LEGO Trading s.r.o. – Bc. Aneta Řehořová
Bc. Aneta Řehořová
Diplomová práce
Využití platformy YouTube v rámci on-line marketingové komunikace společnosti LEGO Trading s.r.o.
Use of the YouTube platform in the online marketing communication of LEGO Trading s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím organické reklamy v rámci marketingové komunikace jednoho z největších prodejců hraček na českém trhu. Hlavním cílem diplomové práce je návrh organické marketingové kampaně v podobě obsahového plánu na platformě YouTube pro společnost LEGO Trading s.r.o. za účelem získání nových spotřebitelů. Pro splnění tohoto cíle byla provedena analýza interakce cílového publika …víceAbstract:
This thesis examines the application of organic advertisement within online marketing communication of one of the largest sellers of toys on the Czech market. The main goal of this thesis is a proposed organic marketing campaign in the form of a content plan for the social platform Youtube. The content plan aims to acquire new consumers for the company LEGO Trading s.r.o. . To reach the goal the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEHOŘOVÁ, Aneta. \textit{Využití platformy YouTube v rámci on-line marketingové komunikace společnosti LEGO Trading s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ol4o7n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Projektové řízení
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao
Název
Vložil
Vloženo
Práva