Fúze a akvizice jako forma restrukturalizace a rozvoje podniku – Bc. Jana Munzarová
Bc. Jana Munzarová
Diplomová práce
Fúze a akvizice jako forma restrukturalizace a rozvoje podniku
Merger and acquisition like a form of development and restructuring of company
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je zdůraznit význam fúzí v moderním globalizovaném světě s jejich ekonomickým dopadem na daný podnik a s tím související přeměnou společnosti. Část teoreticko-metodologická mé diplomové práce je věnován vysvětlení základních pojmů, se kterými je v textu pracováno, jednotlivým historickým fázím vývoje, kapitole zabývající se účetními aspekty, motivy vedoucí k úspěšnosti …víceAbstract:
The subject of this thesis is to emphasize the importance of mergers in the modern globalized world with its economic impact on the enterprise and the related transformation of society. The theoretical and methodological part of my thesis explains basic concepts used in the text, individual stages of historical development, including a chapter with accounting aspects, motivational factors leading to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fgrgt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Petr Vaškovic
- Oponent: Ing. Jana Kotěšovcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Testing of fundamental indicators over the long term on the U.S. stock market
Radovan Perlác -
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
Svitlana Koshelya -
Příprava obchodní a marketingové strategie pro podnikatelský záměr skokového zvětšení malé společnosti.
Kateřina Kuncová -
Podnikatelsky záměr na zřízení řetězce fitness centra Stellae v České republice
Denis Král -
Podnikatelský záměr a založení firmy, její marketingová strategie
Jana Kolářová -
Komunikační strategie projektu
Jaroslav Klán -
Tvorba podnikatelského záměru a strategie pro uvedení značky na trh
Klára Palatová -
Marketingová strategie značky High Place
Michael Topinka