Klima integrovaných a běžných tříd na běžné základní škole – Bc. Dana Nová
Bc. Dana Nová
Master's thesis
Klima integrovaných a běžných tříd na běžné základní škole
Climate integrated classes and mainstream classes in mainstream school
Abstract:
NOVÁ, Dana: Diplomová práce se zabývá problematikou integrace/inkluze dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do třídy běžné základní školy a jejich vliv na utváření sociálního klimatu třídy. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. V teoretické části práce se věnuji základním informacím, které jsou spojené s problematikou školního a třídního klimatu. Vysvětluji základní pojmy spojené …moreAbstract:
NEW, Dana: The thesis deals with the integration / inclusion of children with special educational needs into regular classes of elementary school and their influence on the formation of a social class climate. The thesis is divided into four main chapters. The theoretical part is devoted to basic information which are connected with the issue of school and classroom climate. I explain the basic concepts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cr9wk/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA