Klima integrovaných a běžných tříd na běžné základní škole – Bc. Dana Nová
Bc. Dana Nová
Diplomová práce
Klima integrovaných a běžných tříd na běžné základní škole
Climate integrated classes and mainstream classes in mainstream school
Anotace:
NOVÁ, Dana: Diplomová práce se zabývá problematikou integrace/inkluze dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do třídy běžné základní školy a jejich vliv na utváření sociálního klimatu třídy. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. V teoretické části práce se věnuji základním informacím, které jsou spojené s problematikou školního a třídního klimatu. Vysvětluji základní pojmy spojené …víceAbstract:
NEW, Dana: The thesis deals with the integration / inclusion of children with special educational needs into regular classes of elementary school and their influence on the formation of a social class climate. The thesis is divided into four main chapters. The theoretical part is devoted to basic information which are connected with the issue of school and classroom climate. I explain the basic concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cr9wk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ