Bc. Adéla Zárubová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Analysis of Marketing Communication
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraného podniku. Teoretická část se zabývá představením marketingové komunikace, popisem procesu plánování marketingové komunikace a dále komunikačním mixem. V praktické části práce je definován cíl práce, výzkumné otázky a metodika, která byla použita k zodpovězení výzkumných otázek a naplnění cíle práce. Následují kapitoly věnující se …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication of the selected company. The theoretical part is focused on the introduction of marketing communication, planning of marketing communication and communication mix. In the practical part, the aim of this thesis, the research questions and the used methodology are defined. The next chapters are focused on the selected company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Business Management / Business Management