Analýza marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Adéla Zárubová
Bc. Adéla Zárubová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Analysis of Marketing Communication
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraného podniku. Teoretická část se zabývá představením marketingové komunikace, popisem procesu plánování marketingové komunikace a dále komunikačním mixem. V praktické části práce je definován cíl práce, výzkumné otázky a metodika, která byla použita k zodpovězení výzkumných otázek a naplnění cíle práce. Následují kapitoly věnující se …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication of the selected company. The theoretical part is focused on the introduction of marketing communication, planning of marketing communication and communication mix. In the practical part, the aim of this thesis, the research questions and the used methodology are defined. The next chapters are focused on the selected company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jvtnq/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Marketing Management and Marketing Planning in SME
Olga Kurchitskaya -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality
Jakub Adámek -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova