Bc. Adéla Zárubová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Analysis of Marketing Communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraného podniku. Teoretická část se zabývá představením marketingové komunikace, popisem procesu plánování marketingové komunikace a dále komunikačním mixem. V praktické části práce je definován cíl práce, výzkumné otázky a metodika, která byla použita k zodpovězení výzkumných otázek a naplnění cíle práce. Následují kapitoly věnující se …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication of the selected company. The theoretical part is focused on the introduction of marketing communication, planning of marketing communication and communication mix. In the practical part, the aim of this thesis, the research questions and the used methodology are defined. The next chapters are focused on the selected company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management