Profesní rozvoj pedagogických týmů prostřednictvím meziškolní spolupráce – Kateřina TOMKOVÁ
Kateřina TOMKOVÁ
Master's thesis
Profesní rozvoj pedagogických týmů prostřednictvím meziškolní spolupráce
Professional development of teacher teams through interschool cooperation
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na definování učitelské profese se zaměřením se na formativní hodnocení, popis profesního učení a přehledně se zaobírá iniciativami, které podporují navazování meziškolní spolupráce s aspektem na profesní růst pedagogů. Práce se věnuje popisu spolku Otevřeno jakožto hnutí pro podporu pregraduálního studia budoucích učitelů. Cílem diplomové práce je zhodnocení dopadů na kvalitu …viacAbstract:
The thesis focuses on defining the teacher's profession with a focus on formative assessment, describing professional learning and addressing initiatives that promote interschool collaboration with an aspect of the professional growth of teachers. The thesis dedicates itself to describing the association "Otevřeno" as a movement supporting pre-service education of future teachers. The aim of thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMKOVÁ, Kateřina. Profesní rozvoj pedagogických týmů prostřednictvím meziškolní spolupráce. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Kolegiální podpora jako cesta k rozvoji školy
Martina Mayerová -
Vnímání učitelské profese samotnými učiteli a veřejností
Kristýna SABÁČKOVÁ -
Problematika učitelské profese v hodinách tělesné výchovy na základních školách v Karlovarském kraji.
Michal PIVEC -
Standard kvality profese učitele pohledem pedagogů středních škol
Veronika Krobová -
Pozitiva a negativa učitelské profese z pohledu učitelů ostravských základních škol
Marta GUŽÍKOVÁ -
Profesní učení mezi začínajícími a zkušenými učitelkami v mateřské škole (případová studie)
Gabriela Štefanová -
Motivace a učení učitelů v projektech školy
Lenka Vojáčková -
Sebeřízené učení a jeho role v profesní změně
Kristýna Abaffy
Názov
Vložil
Vložené
Práva