Bc. Jakub Pediač
Bachelor's thesis
Sociální média v destinačním marketingu
Social media in destination marketing
Abstract:
The goal of the submitted thesis: Social media in destination marketing is to introduce the importance of social media in the context of destinations and destination marketing, to analyse of existing situation in destinations in Czech Republic and propose steps to develop social media marketing in environment of destinations. The first part is the theoretical introduction of social media and their …moreAbstract:
Predmetom bakalárskej práce Sociální mediá v destinačním marketingu je predstavenie významu sociálnych médií v kontexte destinácii a destinačného marketingu, rozbor momentálne situácie v českých destináciach a navrhnutie krokov k rozvoju marketingu na sociálnych sieťach v prostredí destinácií. Prvá časť je teoretickým predstavením sociálnych médií a ich možností, ktoré sú neskôr detailnejšie predstavené …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tq5xq/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Repík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Theses on a related topic
-
South Korea's marketing campaigns to promote tourism
Henrika KAČIAKOVÁ -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková