Sociální média v destinačním marketingu – Bc. Jakub Pediač
Bc. Jakub Pediač
Bakalářská práce
Sociální média v destinačním marketingu
Social media in destination marketing
Abstract:
The goal of the submitted thesis: Social media in destination marketing is to introduce the importance of social media in the context of destinations and destination marketing, to analyse of existing situation in destinations in Czech Republic and propose steps to develop social media marketing in environment of destinations. The first part is the theoretical introduction of social media and their …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce Sociální mediá v destinačním marketingu je predstavenie významu sociálnych médií v kontexte destinácii a destinačného marketingu, rozbor momentálne situácie v českých destináciach a navrhnutie krokov k rozvoju marketingu na sociálnych sieťach v prostredí destinácií. Prvá časť je teoretickým predstavením sociálnych médií a ich možností, ktoré sú neskôr detailnejšie predstavené …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tq5xq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Repík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
South Korea's marketing campaigns to promote tourism
Henrika KAČIAKOVÁ -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková