Kulturní události ve Slovinsku – Bc. et Bc. Aneta Zlámalová
Bc. et Bc. Aneta Zlámalová
Diplomová práce
Kulturní události ve Slovinsku
Cultural events in Slovenia
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na část faktografickou a část výzkumnou. Ve faktografické části se v jednotlivých kapitolách zabývám historií a kulturou turisticky atraktivních částí Slovinské republiky. Důraz je zde kladen především na představení kulturních akcí s dlouholetou tradicí. Faktografická část představuje čtenáři informace o organizaci festivalů. Data ve faktografické části byla sesbírána …víceAbstract:
This thesis is divided into a factographic part and a research part. In the chapters of the factographic part I deal with the history and culture of attractive tourist parts of the Republic of Slovenia. The emphasis is put on the presentation of cultural events with a long tradition. The factographic part presents to readers informations about the organization of festivals. The data in the factographic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sjyue/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Mateja Kosi
- Oponent: doc. PhDr. Ladislav Hladký, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Sdružená jihoslovanská studia
Práce na příbuzné téma
-
The History and Representation of Drag in Popular Culture; How We Got to RuPaul
Michaela Severová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný