Pavlína Fojtíková

Diplomová práce

Corporate Branding in Online Startups

Coporate Branding in Online Startups
Anotace:
The purpose of this Master's thesis is to explore corporate branding in online startups from the entrepreneurial perspective. In total, nine companies -- mostly Czech and German-based Internet startups - were researched. The principal method employed is the qualitative research based on in-depth interviews with startup founders and managers. The thesis shows that the literature on corporate branding …více
Abstract:
The purpose of this Master's thesis is to explore corporate branding in online startups from the entrepreneurial perspective. In total, nine companies -- mostly Czech and German-based Internet startups - were researched. The principal method employed is the qualitative research based on in-depth interviews with startup founders and managers. The thesis shows that the literature on corporate branding …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Ladislav Tyll

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58455

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management