Corporate Branding in Online Startups – Pavlína Fojtíková
Pavlína Fojtíková
Diplomová práce
Corporate Branding in Online Startups
Coporate Branding in Online Startups
Anotace:
The purpose of this Master's thesis is to explore corporate branding in online startups from the entrepreneurial perspective. In total, nine companies -- mostly Czech and German-based Internet startups - were researched. The principal method employed is the qualitative research based on in-depth interviews with startup founders and managers. The thesis shows that the literature on corporate branding …víceAbstract:
The purpose of this Master's thesis is to explore corporate branding in online startups from the entrepreneurial perspective. In total, nine companies -- mostly Czech and German-based Internet startups - were researched. The principal method employed is the qualitative research based on in-depth interviews with startup founders and managers. The thesis shows that the literature on corporate branding …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58455
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Ladislav Tyll
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58455
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Kristián Baffi -
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AND ITS EFFECTS ON BRAND TRUST
Nikunj Pankajkumar Patel -
Copycats among internet-based companies: Success via imitation
Ilya Niklyaev