Ing. Aneta Štveráková
Bakalářská práce
Marketingový plán
Marketing plan
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu. Teoretická část uvádí základní pojmy a postupy při tvorbě marketingového plánu, které jsou využity v praktické části. Praktická část se zabývá tvorbou marketingového plánu pro podnik Beta Control s.r.o., konkrétně divizi výtahy. Na základě situační analýzy vyplyne vhodná strategie, která je rozvedena do marketingových nástrojů a následně …víceAbstract:
The subject of this thesis is to build a marketing plan. The theoretical part introduces the basic concepts and procedures for creating a marketing plan, which are used in the practical part. The practical part deals with the creation of a marketing plan for the company Beta Control s.r.o. specifically division lifts. Based on the situational analysis results in appropriate strategy that is distributed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e70dj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Bc. Michal Ďuriník
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová