Ing. Aneta Štveráková

Bakalářská práce

Marketingový plán

Marketing plan
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu. Teoretická část uvádí základní pojmy a postupy při tvorbě marketingového plánu, které jsou využity v praktické části. Praktická část se zabývá tvorbou marketingového plánu pro podnik Beta Control s.r.o., konkrétně divizi výtahy. Na základě situační analýzy vyplyne vhodná strategie, která je rozvedena do marketingových nástrojů a následně …více
Abstract:
The subject of this thesis is to build a marketing plan. The theoretical part introduces the basic concepts and procedures for creating a marketing plan, which are used in the practical part. The practical part deals with the creation of a marketing plan for the company Beta Control s.r.o. specifically division lifts. Based on the situational analysis results in appropriate strategy that is distributed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Bc. Michal Ďuriník
  • Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management