Marketingová situační analýza společnosti GPD CB s. r. o. – Ing. Eva Pšikalová
Ing. Eva Pšikalová
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza společnosti GPD CB s. r. o.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem Marketingové situační analýzy aplikované na společnosti GPD České Budějovice, s. r. o. Hlavním smyslem této analýzy je zhodnocení vnitřních a vnějších vlivů, které dennodenně na firmu působí a využít ku prospěchu výsledky analýz, které vyplynou z patřičných metod jako například PESTEL analýza, analýza konkurentů, portfolio analýza a v neposlední řadě závěrečné vyhodnocení …viacAbstract:
Bachelor thesis topic in marketing situational analysis applied to the company's GPD České Budějovice, Ltd. The main purpose of this analysis is the evaluation of internal and external influences on everyday business and work for the benefit of the analysis results, which will result in appropriate methods such as PESTEL analysis, Analysis of competitors, Portfolio analysis and ultimately the final …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/y2v21/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedúci: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti FunCity, s.r.o.
Jan Louka -
Komunikační strategie společnosti LASSELSBERGER, s.r.o. v roce 2010
Pavla Nováková -
Analýza mikroprostředí společnosti Systém asistovaného hubnutí s.r.o.
Simona Velíšková -
Marketing služieb a situačná analýza podniku AM RESTAURANT, s. r. o.
Marianna Durjančíková -
Využití marketingu pro zvýšení obratu firmy Eurofire, s. r. o.
Beata Lišková -
Situační analýza jazykové agentury ADAM s.r.o.
Jana Černá -
Marketingový plán pro spol. s r.o. podnikající v oboru výuky bojových umění se zvláštním zaměřením na japonské bojové umění jujutsu
Jaroslav Kolcun -
Situační analýza podnikání realitní kanceláře Hrdlička-Hrdličková s.r.o.
Jitka Hrdličková