Analysis of the International Trade Strategy of a Selected Company – Bc. Lucie Horáková
Bc. Lucie Horáková
Diplomová práce
Analysis of the International Trade Strategy of a Selected Company
Analysis of the International Trade Strategy of a Selected Company
Abstract:
The master thesis deals with the analysis of the international business strategy of the selected company. Its aim is to use research tools to evaluate the current international trade strategy of the company. The thesis first defines basic concepts such as trade policy and its instruments, internationalization, and forms of entry into international markets. Through qualified interviews with a sales …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou mezinárodně obchodní strategie vybrané společnosti. Jejím cílem je pomocí výzkumných nástrojů zhodnotit současnou mezinárodně obchodní strategii společnosti. Práce nejprve vymezuje základní pojmy jako je obchodní politika a její nástroje, internacionalizace a formy vstupu na mezinárodní trhy. Skrze kvalifikované rozhovory s manažerem obchodu ve vybrané firmě jsou …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horáková, Lucie. Analysis of the International Trade Strategy of a Selected Company. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
International Management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie prodeje kolekcí designových svítidel společnosti Lasvit
Vojtěch Michel -
Exportní strategie obchodní společnosti
Petr Hocek -
Nástroje posílení internacionalizace v praxi podniku
Olga Rudneva -
Internacionalizace společnosti Eleven sportswear v rámci EU
Ondřej Petiška -
Internacionalizace společnosti Volkswagen v zemích BRICS
Arina Brevnova -
Potenciál italského trhu pro rozvoj internacionalizace společnosti Storyous
Alena Hlubučková -
Vybrané aspekty internacionalizace podniku
Michaela Ťukalová -
Proces internacionalizace vybrané české společnosti
Kevin Vojco
Název
Vložil
Vloženo
Práva