Ing. Jana Bartáková

Bakalářská práce

Využití marketingových průzkumů pro zvýšení obratu a zisku kosmetické firmy

Influence of marketing researchs on enhancing sales and profit cosmetics company
Anotace:
Marketingový průzkum trhu společnosti přímého prodeje v ČR podává reálný pohled o povědomí značky, podílu zákaznic, které chtějí nakupovat zboží přímým prodejem, spokojenosti s kvalitou a dostupností výroků a o konkurenci. se zaměřením se na využití mezer na trhu, které mohou společnosti pomoci k navýšení obratu.
Abstract:
Marketing survey of the market of a company dealing with direkt sale in the Czech Republic showing real insight into awareness of a brand, customers whu want to buy products from distributors and thein share in the market, guality satisfaction, products anailability and its competition with concentration on usaje of gaps in the market which can be useful for the copany in term od enhancing the profit …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Radka Přiklopilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting