Využití marketingových průzkumů pro zvýšení obratu a zisku kosmetické firmy – Ing. Jana Bartáková
Ing. Jana Bartáková
Bakalářská práce
Využití marketingových průzkumů pro zvýšení obratu a zisku kosmetické firmy
Influence of marketing researchs on enhancing sales and profit cosmetics company
Anotace:
Marketingový průzkum trhu společnosti přímého prodeje v ČR podává reálný pohled o povědomí značky, podílu zákaznic, které chtějí nakupovat zboží přímým prodejem, spokojenosti s kvalitou a dostupností výroků a o konkurenci. se zaměřením se na využití mezer na trhu, které mohou společnosti pomoci k navýšení obratu.Abstract:
Marketing survey of the market of a company dealing with direkt sale in the Czech Republic showing real insight into awareness of a brand, customers whu want to buy products from distributors and thein share in the market, guality satisfaction, products anailability and its competition with concentration on usaje of gaps in the market which can be useful for the copany in term od enhancing the profit …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/wp9nq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Radka Přiklopilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Termální dálkový průzkum Země - analýza krajinné změny s možným dopadem na teplotní poměry
Dominik Pasler -
Průzkum a analýza metod kombinací 2D a 3D technik
Jan Kastner -
Ikona svatého Mikuláše - průzkum a restaurování
Anastasiia Ivanova -
Montánní aktivity na Přebuzsku (Báňsko-historická analýza a geodeticko topografický průzkum)
Petr HASIL -
Stavebně - technický průzkum a analýza autentického stavebního materiálu hřbitovního kostela Sv. Petra a Pavla v Želivi
Miroslava Škopcová -
Průzkum uživatelského chování: analýza preferencí uživatelů studoven Moravské zemské knihovny v Brně
Gabriela Šimková -
Marketingová analýza klubu HC Sparta Praha
Martin Hroch