Má marketingový výskum miesto v činnosti a rozhodovaní cestovnej kancelárie? – Alexandra Rehúšová
Alexandra Rehúšová
Bakalářská práce
Má marketingový výskum miesto v činnosti a rozhodovaní cestovnej kancelárie?
Má marketingový výzkum místo v činnosti a rozhodování cestovní kanceláře?
Anotace:
Práce je rozdělena do dvou hlavních částí a sice do teoretické a praktické. V teoretické části jsou charakterizovány cestovní kanceláře společně s jejich činností a klasifikací. Dále následují kapitoly věnované marketingovému výzkumu a jeho charakteristice včetně důvodů pro jeho realizaci, a jednotlivých kroků procesu marketingového výzkumu, typům a formám marketingového výzkumu, a podrobněji také …víceAbstract:
The thesis is divided into two main parts -- theoretical and practical. In theoretical part are characterized touroperators and their operation and typology. Following chapters are dedicated to marketing research and its characteristic including reasons for its realization and particular steps of marketing research process, types and forms of marketing research with detailed characteristic of qualitative …víceAbstract:
Práca je rozdelená do dvoch hlavných častí a síce do teoretickej a praktickej. V teoretickej časti sú charakterizované cestovné kancelárie spolu s ich činnosťou a klasifikáciou. Ďalej nasledujú kapitoly venované marketingovému výskumu a jeho charakteristike včetne dôvodov pre jeho realizáciu, a jednotlivých krokov procesu marketingového výskumu, typom a formám marketingového výskumu, a podrobnejšie …víceKlíčová slova
cestovní kancelář kvalitativní výzkum primární a sekundární informace dotazník marketingový výzkum
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16270
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: Zuzana Lechnýřová
- Oponent: Jarmila Indrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16270
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Primary and Secondary Education in USA and China: comparison of approach and purpose
Anna Ziklová -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Foraging Activity and Species Composition of Ants during Day/Night in Primary and Secondary Forests in Papua New Guinea
Jan LENC -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Zvyšovanie vyspelosti procesov testovania v agilných projektoch – kvalitatívny empirický výskum
Martin Homola