Alexandra Rehúšová

Bakalářská práce

Má marketingový výskum miesto v činnosti a rozhodovaní cestovnej kancelárie?

Má marketingový výzkum místo v činnosti a rozhodování cestovní kanceláře?
Anotace:
Práce je rozdělena do dvou hlavních částí a sice do teoretické a praktické. V teoretické části jsou charakterizovány cestovní kanceláře společně s jejich činností a klasifikací. Dále následují kapitoly věnované marketingovému výzkumu a jeho charakteristice včetně důvodů pro jeho realizaci, a jednotlivých kroků procesu marketingového výzkumu, typům a formám marketingového výzkumu, a podrobněji také …více
Abstract:
The thesis is divided into two main parts -- theoretical and practical. In theoretical part are characterized touroperators and their operation and typology. Following chapters are dedicated to marketing research and its characteristic including reasons for its realization and particular steps of marketing research process, types and forms of marketing research with detailed characteristic of qualitative …více
Abstract:
Práca je rozdelená do dvoch hlavných častí a síce do teoretickej a praktickej. V teoretickej časti sú charakterizované cestovné kancelárie spolu s ich činnosťou a klasifikáciou. Ďalej nasledujú kapitoly venované marketingovému výskumu a jeho charakteristike včetne dôvodov pre jeho realizáciu, a jednotlivých krokov procesu marketingového výskumu, typom a formám marketingového výskumu, a podrobnejšie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
  • Vedoucí: Zuzana Lechnýřová
  • Oponent: Jarmila Indrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16270