Konkurenční prostředí malých pivovarů – Bc. Eva Slováčková
Bc. Eva Slováčková
Bakalářská práce
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Competitive environment in the micro brewery market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá konkurenčním prostředím malých pivovarů v České republice a v historické části hlavního města Prahy. Cílem práce je identifikace jeho základních charakteristik a zhodnocení jejich významu pro podnikatelské subjekty v tomto odvětví. Cíle bylo dosaženo pomocí deskripce trhu a následné aplikace analýzy PEST, analýzy SWOT a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Dále byly …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the competitive environment of microbreweries in Czech Republic and in the historical part of Prague town. The aim of the thesis is to identify it´s basic characteristics and to evaluate their importance for business entities in this sector. The objectives were achieved through the market description and the subsequent application of PEST analysis, SWOT analysis and …víceKlíčová slova
pivovar minipivovar trh konkurence analýza Praha brewery microbrewery market competition analysis Prague
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/jzd31/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2019
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Sylva Skupinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLOVÁČKOVÁ, Eva. \textit{Konkurenční prostředí malých pivovarů}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/omg4qy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Zriadenie minipivovaru, marketingové stratégie pre uvedenie na trh
Peter Pašen -
Analýza konkurence konkrétního podniku
Marek Száraz -
Analýza konkurence ve strojírenském odvětví
Patrik Čada -
Návrh online komunikace pro pivovar Pivečka
Markéta Pokorná -
Möglichkeiten der Expansion auf den deutschsprachigen Markt am Beispiel der Firma Valašský pivovar v Kozlovicích
Sára KOKEŠOVÁ -
Vstup pivovarského průmyslu na finanční trh s důrazem na IPO společnosti Pivovary Lobkowicz Group, a.s.
Richard Havlík -
Hodnocení finančního zdraví podniku Měšťanský pivovar Strakonice a. s.
Markéta Rohelová -
Socio-ekonomická analýza okresu Praha-západ a Praha-východ s důrazem na trh práce
Martina ANDRLOVÁ