A Business Plan for a Children's Fun Centre – Barbora Ambrožová
Barbora Ambrožová
Bachelor's thesis
A Business Plan for a Children's Fun Centre
A Business Plan for a Children's Fun Centre
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a business plan for a children's fun centre in Zlín, thanks to which will be possible to find out if the project is viable. The content of a theoretical part is explaining the term business plan and its components. In a practical part, the author deals with establishing of the business plan on the own topic as well as an application of a marketing mix for …moreAbstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský záměr pro dětské zábavní centrum ve Zlíně, díky kterému bude možné zjistit, zda je projekt realizovatelný. Obsahem teoretické části je vysvětlení pojmu podnikatelský záměr a jeho jednotlivých částí. V praktické části se autorka zabývá zhotovením podnikatelského záměru na vlastní téma a také aplikování marketingového mixu k již zmiňovanému projektu …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ambrožová, Barbora. A Business Plan for a Children's Fun Centre. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Jiří Formánek -
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Leona Bilková