A Business Plan for a Children's Fun Centre – Barbora Ambrožová
Barbora Ambrožová
Bakalářská práce
A Business Plan for a Children's Fun Centre
A Business Plan for a Children's Fun Centre
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a business plan for a children's fun centre in Zlín, thanks to which will be possible to find out if the project is viable. The content of a theoretical part is explaining the term business plan and its components. In a practical part, the author deals with establishing of the business plan on the own topic as well as an application of a marketing mix for …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský záměr pro dětské zábavní centrum ve Zlíně, díky kterému bude možné zjistit, zda je projekt realizovatelný. Obsahem teoretické části je vysvětlení pojmu podnikatelský záměr a jeho jednotlivých částí. V praktické části se autorka zabývá zhotovením podnikatelského záměru na vlastní téma a také aplikování marketingového mixu k již zmiňovanému projektu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ambrožová, Barbora. A Business Plan for a Children's Fun Centre. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Jiří Formánek