Veronika Proroková
Master's thesis
Rozšíření produktové řady
Line extension
Anotácia:
Cílem práce je posouzení možností rozšíření produktové řady pro vybranou značku, resp. vytvoření vhodné strategie pro uvedení konkrétního produktového rozšíření na trh. Teoretická část je zaměřena na strategické a taktické řízení značek, marketingovém mixu a výzkum. V praktické části je zhodnocena situace na trhu ručního mytí nádobí, dlouhodobý vývoj, popis hlavních hráčů. Následně práce obsahuje marketingovou …viacAbstract:
The aim is to evaluate the possibility of line extension of a new product range for a concrete mark, resp. develop appropriate strategies for an introduction of a specific extension product on the market. The theoretical part is focused on the strategic and tactic brand management, marketing mix and research. In the practical part, there is an evaluation of the situation on dishwashing market, its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36154
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36154
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
Rumeysa Kahraman -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová