Andrea Vilhanová
Bachelor's thesis
Marketingový plán
Marketing plan
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the development of a marketing plan. The first part is theorical, describing the characteristics and structure of a marketing plan. Subsequently, this theoretical knowledge is applied practically with regard to the farm Verner & Weber, which deals with planting and selling a variety of Czech garlic. Firstly, the company is analysed using several methods, including …moreAbstract:
Predmetom tejto bakalárskej práce je vytvorenie marketingového plánu. Prvá časť je teoretická, ktorá popisuje charakteristiku a štruktúru marketingového plánu. Následne sú teoretické poznatky aplikované v praktickej časti na farmu Verner & Weber, ktorá sa zaoberá pestovaním a predajom českých odrôd cesnaku. Najprv je analyzované súčasné prostredie podniku vrátane SWOT matice. Na základe analýz …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ylg18/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingový koncept firmy
Katarína Chovancová -
Marketingový plán barber shopu
Marek Vystavěl -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka