Úloha nových médií v pořadu Hyde park České televize – Mgr. Aleš Winkler, MBA
Mgr. Aleš Winkler, MBA
Bachelor's thesis
Úloha nových médií v pořadu Hyde park České televize
The role of new media in Czech Television's programme "Hyde Park"
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na zapojení nových médií v produkci České televize, konkrétně v pořadu Hyde park. Na celou problematiku bude nahlíženo z pohledu teorie remediace a konvergence médií. Dále bude rozebrán přímý vliv nových médií na samotné výsledky veřejné služby, jež Česká televize představuje. Hlavním cílem práce je ukázat, jakou roli hrají nová média v moderní produkci veřejnoprávní televize …moreAbstract:
The thesis is focused on the integration of new media in the Czech television‘s production, specifically in the Hyde Park show. The whole issue will be considered from the perspective of the theory of remediation and media convergence. Direct impact of new media into the results of the public service which Czech Television is being represented will be then taken into pieces. The main goal of this thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xcf4h/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Reader: Mgr. Zuzana Jayasundera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Profesní identita editorů sociálních médií ve zpravodajství České televize
Dominika Lewczyszynová -
Vnímaný vliv etického kodexu na činnosti pracovníků České televize Brno při práci na sociálních sítích
Tereza TICHÁ -
HR marketing České televize na sociálních sítích
Thu Lan Duongová -
Interaktivita a aktivita českých politických subjektů na sociální síti ve volbách do Evropského parlamentu 2014
Jakub ŠILAR -
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
Vít Holubovský -
The Development of Media in the 20th century
Rustam Makhmudov