Mgr. Michal HLIVKA

Bachelor's thesis

Využití tzv. microsites v marketingovém mixu

The use of microsites-tool in the marketing mix
Abstract:
Práce se zaměřuje na využití mikrostránek (angl. microsite), které se stále častěji stávají součástí marketingového mixu. V teoretické části definuji pojem mikrostránka. Analyzuji rozdíly mezi klasickou prezentací a mikrostránkou i možnosti využití tohoto nástroje s ohledem na cílovou skupinu. V praktické části se zaměřuji na zásady tvorby mikrostránek a na praktické příklady jejich použití. Součástí …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the use of microsite-tool, which become more often a part of a marketing mix. Theoretical analysis includes definition of a microsite-tool, differences between classical internet presentation and microsite. There is also a part devided to the use of the microsite with the right target group. Practical part focuses on rules how to create a microsite. There are also three …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 6. 5. 2007
Identifier: 731

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HLIVKA, Michal. Využití tzv. microsites v marketingovém mixu. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.