Využití tzv. microsites v marketingovém mixu – Mgr. Michal HLIVKA
Mgr. Michal HLIVKA
Bachelor's thesis
Využití tzv. microsites v marketingovém mixu
The use of microsites-tool in the marketing mix
Abstract:
Práce se zaměřuje na využití mikrostránek (angl. microsite), které se stále častěji stávají součástí marketingového mixu. V teoretické části definuji pojem mikrostránka. Analyzuji rozdíly mezi klasickou prezentací a mikrostránkou i možnosti využití tohoto nástroje s ohledem na cílovou skupinu. V praktické části se zaměřuji na zásady tvorby mikrostránek a na praktické příklady jejich použití. Součástí …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the use of microsite-tool, which become more often a part of a marketing mix. Theoretical analysis includes definition of a microsite-tool, differences between classical internet presentation and microsite. There is also a part devided to the use of the microsite with the right target group. Practical part focuses on rules how to create a microsite. There are also three …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 6. 5. 2007
Identifier:
731
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2005
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLIVKA, Michal. Využití tzv. microsites v marketingovém mixu. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká -
Analýza marketingového mixu - případová studie
Zdeněk Kuneš -
Marketingový mix vybrané střední odborné školy
Jaroslav Špička -
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Štěpánka Adamcová