Mgr. Michal HLIVKA

Bachelor's thesis

Využití tzv. microsites v marketingovém mixu

The use of microsites-tool in the marketing mix
Anotácia:
Práce se zaměřuje na využití mikrostránek (angl. microsite), které se stále častěji stávají součástí marketingového mixu. V teoretické části definuji pojem mikrostránka. Analyzuji rozdíly mezi klasickou prezentací a mikrostránkou i možnosti využití tohoto nástroje s ohledem na cílovou skupinu. V praktické části se zaměřuji na zásady tvorby mikrostránek a na praktické příklady jejich použití. Součástí …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the use of microsite-tool, which become more often a part of a marketing mix. Theoretical analysis includes definition of a microsite-tool, differences between classical internet presentation and microsite. There is also a part devided to the use of the microsite with the right target group. Practical part focuses on rules how to create a microsite. There are also three …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zverejniť od: 6. 5. 2007
Identifikátor: 731

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2005
  • Vedúci: Mgr. David Kořínek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HLIVKA, Michal. Využití tzv. microsites v marketingovém mixu. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.