Využití tzv. microsites v marketingovém mixu – Mgr. Michal HLIVKA
Mgr. Michal HLIVKA
Bakalářská práce
Využití tzv. microsites v marketingovém mixu
The use of microsites-tool in the marketing mix
Anotace:
Práce se zaměřuje na využití mikrostránek (angl. microsite), které se stále častěji stávají součástí marketingového mixu. V teoretické části definuji pojem mikrostránka. Analyzuji rozdíly mezi klasickou prezentací a mikrostránkou i možnosti využití tohoto nástroje s ohledem na cílovou skupinu. V praktické části se zaměřuji na zásady tvorby mikrostránek a na praktické příklady jejich použití. Součástí …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the use of microsite-tool, which become more often a part of a marketing mix. Theoretical analysis includes definition of a microsite-tool, differences between classical internet presentation and microsite. There is also a part devided to the use of the microsite with the right target group. Practical part focuses on rules how to create a microsite. There are also three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2007
Identifikátor:
731
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLIVKA, Michal. Využití tzv. microsites v marketingovém mixu. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká -
Analýza marketingového mixu - případová studie
Zdeněk Kuneš -
Marketingový mix vybrané střední odborné školy
Jaroslav Špička -
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Štěpánka Adamcová