Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností – Adriana OBOŇOVÁ
Adriana OBOŇOVÁ
Bakalářská práce
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Multi-level marketing from an ethical perspective - Ethical issues of MLM companies in the last 5 years
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje multi-level marketingu, a to konkrétně z etického pohledu. Teoretická část je zaměřena na definici MLM, historii vzniku MLM a rozdílu MLM od pyramidového schématu. Největší sekce teoretické části je zaměřena na konkrétní vybrané etické problémy MLM a popis vybraných MLM společností jako je Amway, Herbalife a Mary Kay. Součástí práce je i analýza mediálního prostředí MLM pomocí …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on Multi-level marketing, specifically from an ethical perspective. The theoretical part is centered around the definition of MLM, the history of its emergence, and the difference between MLM and a pyramid scheme. The largest section of the theoretical part is dedicated to specific ethical issues in MLM and the description of selected MLM companies such as Amway, Herbalife …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: ThLic. Michal Štverák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBOŇOVÁ, Adriana. \textit{Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/onbue3/.
Jak správně citovat práci
OBOŇOVÁ, Adriana. Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Etika a kultura v mediální komunikaci / Etika a kultura v mediální komunikaci
Práce na příbuzné téma
-
Stimulace pracovního výkonu distributorů v MLM
Renáta Kocurová -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Místo a úloha etiky v práci a rozhodování manažerů v organizacích státní správy a samosprávy
Štěpánka Pitlounová -
Paliativní péče v intenzivní medicíně a etické problémy spojené s kategorizací pacientů
David Petrúsek -
Etické problémy a etická dilemata v práci manažerů (úředníků) vybraného úřadu veřejné správy
Jakub Štěrba -
Etické problémy a dilemata sociálních pracovníků s drogově závislými
Martina Fousková -
Reklama a její mimoprávní regulace a autoregulace
Dominik Klement -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva