Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností – Adriana OBOŇOVÁ
Adriana OBOŇOVÁ
Bachelor's thesis
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Multi-level marketing from an ethical perspective - Ethical issues of MLM companies in the last 5 years
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje multi-level marketingu, a to konkrétně z etického pohledu. Teoretická část je zaměřena na definici MLM, historii vzniku MLM a rozdílu MLM od pyramidového schématu. Největší sekce teoretické části je zaměřena na konkrétní vybrané etické problémy MLM a popis vybraných MLM společností jako je Amway, Herbalife a Mary Kay. Součástí práce je i analýza mediálního prostředí MLM pomocí …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on Multi-level marketing, specifically from an ethical perspective. The theoretical part is centered around the definition of MLM, the history of its emergence, and the difference between MLM and a pyramid scheme. The largest section of the theoretical part is dedicated to specific ethical issues in MLM and the description of selected MLM companies such as Amway, Herbalife …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: ThLic. Michal Štverák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBOŇOVÁ, Adriana. \textit{Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Sts Cyril and Methodius Faculty of Theology. 2024. Available from: https://theses.cz/id/onbue3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OBOŇOVÁ, Adriana. Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaPalacký University Olomouc
Sts Cyril and Methodius Faculty of TheologyBachelor programme / field:
Ethics and Culture in Media Communication / Ethics and Culture in Media Communication
Theses on a related topic
-
Stimulace pracovního výkonu distributorů v MLM
Renáta Kocurová -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Místo a úloha etiky v práci a rozhodování manažerů v organizacích státní správy a samosprávy
Štěpánka Pitlounová -
Paliativní péče v intenzivní medicíně a etické problémy spojené s kategorizací pacientů
David Petrúsek -
Etické problémy a etická dilemata v práci manažerů (úředníků) vybraného úřadu veřejné správy
Jakub Štěrba -
Etické problémy a dilemata sociálních pracovníků s drogově závislými
Martina Fousková -
Reklama a její mimoprávní regulace a autoregulace
Dominik Klement -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights